لوله کشی جکوزی
نوشته شده توسط : estakhrbama

لوله کشی جکوزی

سیستم های جکوزی واحد های مستقلی هستند که محیطی آرامش بخش و دلپذیری را فراهم می کنند. نحوه کارکرد و عملکرد تمامی وان های جکوزی تقریباً یکسان است، چرا که همه آن ها ساختار مکانیکی یک شکلی دارند که امکاناتی مانند گرمایش و ماساژ جت ها را سبب می شود.

وان های آبگرم می توانند از چندین نوع ماده مختلف ساخته شود. برخی از آن ها ساخته شده از وینیل، اکریلیک یا حتی پلاستیک روتومول می باشند. در سال های گذشته وان های جکوزی عمدتا از چوب ساخته می شدند، اما امروزه برای افزایش ماندگاری بیشتر از این مواد پایدار تر استفاده می شود. اکریلیک یکی از متداول ترین موادی است که در ساخت وان های جکوزی مدرن نقش دارد. وان های اکریلیک همچنین توسط روکش های رزینی و فایبرگلاس تقویت می شوند. واحد های ساخته شده از مواد دیگر همچون پلاستیک روتومولد برخلاف اکریلیک، بسیار سبک وزن خواهند بود.

نصب و راه اندازی سیستم لوله کشی جکوزی در ماندگاری و کارکرد صحیح وان شما بسیار حائز اهمیت است. از همین رو، توصیه می شود که حتما از یک فرد متخصص یا سرویس دهنده مجرب و آموزش دیده برای نصب سیستم لوله کشی جکوزی کمک بگیرید. مدار های لوله کشی جکوزی های خانگی و جکوزی های توکار به طور کلی از یک قاعده پیروی می کنند و عملکرد یکسانی دارند. این سیستم از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

کابین: کابین جکوزی آب را در خود حفظ می کند. ساختار آن به گونه ای ساخته شده است که صندلی ها را در خود جای دهد و چندین جت را در بر بگیرد. این بخش جکوزی به طور کامل عایق بندی شده است.

پمپ ها: پمپ ها آب را در داخل سیستم لوله کشی جکوزی به گردش می اندازند که به کارکرد فیلتر ها و جت ها کمک می کند. سرعت کم تعبیه شده بر روی پمپ ها به گرم شدن آب کمک می کند که توسط هیتر کنترل می شود. سرعت زیاد در پمپ ها جت ها را به کار می اندازند و فشار را کنترل می کنند.

جت ها: هوا از طریق یک نازل فشرده شده از جت ها کشیده می شود و یک اثر تحت فشار ایجاد می کند که باعث ایجاد حس آرامش دهنده و ماساژ برای کاربر می شود.

فیلترها: کارکرد فیلترها برای تمیز و شفاف نگه داشتن آب جکوزی بسیار مهم هستند. دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنمای محصول خود را دنبال کنید تا به بهترین شکل از آن ها استفاده کنید.

قسمت کنترل کننده: تغییر دمای آب با وجود این بخش آسان است، زیرا کاربر می تواند به راحتی دمای آب و همچنین دمنده ها و همچنین تنظیمات مربوط به چراغ ها و پمپ جکوزی را کنترل کند. توجه داشته باشید که دمای آب وان هرگز از 104 درجه بیشتر نشود.

 

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: